boknea -

Nästa sak på min lista

Nästa sak på min lista - Jill Smolinski

280 Sidor

Junes liv bara flyter på. Hon är varken särskilt intresserad i sitt jobb, sin falmilj eller i sitt kärleksliv. Men allt det där ändras när hon i en bilolycka får en lista på saker den nu döde 24 årige Marissa ville göra innan hon blev 25. På listan står det bland annat att åka helikopter, kyssa en främling och det svåraste av allt - förändra någons liv. June ser sin chans att komma ur sitt likgiltiga betéende och bestämmer sig för att avsluta listan innan det som skulle ha varit Marissas 25 årsdag.

Den här boken var rolig och fantasifull. I början var det svårt att komma in i den men sen kunde jag inte lägga den ifrån mej. Kul att läsa! =)

XoXo BokNea


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag lovare nästa vecka ska du få tillbaka den och caties nyckel! jag har inte hunnit läsa caties nyckel och orkade inte nästa sak på min lista. ( fick en annan bok i julklapp som jag så ghärna ville läsa) Är det okej att jag lånar föräldrar bytet ett tag till jag vill så gärna läsa den men annars får du säga till till så lånar jag den på bibblan

2010-01-15 @ 17:51:11
Postat av: Nea

Okej :) Men om du vill så kan du vänta tills du har läst Cathys Nyckel. Ja har inte tänkt läsa den på ett tag. Va var de för bok du fick? Såklart du kan ha kvar Föräldrabytet ett tag till :D Tror inte ens den finns på bibblan :/

2010-01-15 @ 22:30:30
Postat av: Elin

Okej tackmen du får nästa sak på min lista och caties nyckel på måndag

2010-01-17 @ 11:40:00
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

den skulle jag vilja läsa :)..

2010-01-17 @ 11:59:36
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Nea

cecilie: Det borde du ;D

2010-01-18 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]