boknea -

Guldkompassen

Guldkompassen - Philip Pullman
26/6 - 29/6 2009
383 Sidor

Handling

Jag älskar den här boken, varenda liten del av den! Författaren målar med orden precis lagom mycket, ibland målar dom ingenting och ibland är det de enda dom gör. Men den här var precis lagom. Jag satt som fastklistrad och läste till och med i bilden, fast jag mådde jätteilla. Det här är andra gången jag läser den, men ibland blir böckerna bara bättre när man har läst dom några gånger. Då lär man sej alla viktiga detaljer. Det är dock lite svårt att komma in i den i början, men efter kanske 70 sidor så märker man att alla dom där skruttsidorna var värt det. Ett tips till alla fantasy älskare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]