boknea -

Marley och jag

Marley och jag - John Grogan
320 Sidor

När John och Jenny Grogan skaffade hunden Marley så ville dom ha honom för att se om dom var redo att skaffa barn. Det dom inte visste när dom köpte honom var att dom just hade köpt världens busigaste hund. Marley käkade allt, från guldhalsband till använda graviditetstest. Han var inte rädd att välkommna någon med en stor dreglig puss och väntade inte på att någon skulle öppna dörren åt honom utan han sprang rakt igenom den. Men trots att han var världens busigaste hund så var han också världens snällaste hund.

Den här boken var helt enkelt superkul. Jag skrattade och grät på samma gång och nu vill jag ha en hund mer än någonsin. Om du gillar hundar så är det här ett måste!

Kommentarer
Postat av: Elin

Antar att du inte orkar läsa alla mina kommentarer men , men.



Jag skrattade hela tiden typ åt allt. Men sen grät jag floder ( det har jag vittnen om )



Den är allvarligt talat läs värd...

2010-01-15 @ 17:54:57
Postat av: Nea

Klart ja orkar läsa dom :D Ja får nästan aldrig kommentarer, de är jättespännande.

2010-01-15 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]