boknea -

Cathys bok

Cathys bok - Sean Stewart
31/5 - 8/6 2009
143 Sidor

Länk till bokus

Det här är en väldigt kul och annorlunda bok. Det är inte bara en bok, utan också ett stort mysterium man måste lösa. I början av boken är det en plastficka med massor av ledtrådar. Man ska också ringa olika nummer som hänvisar till olika sajter på nätet. Själva boken var jättebra man lite rörig ibland. Jag gillar huvudrollens karaktär och att boken var skriven som en dagbok med olika klotter på varje sida. Den är skriven lite på samma sätt som Meg Cabots böcker ( som jag älskar!). Nu när jag har läst ut boken och ska lösa själva mysteriet blir det lite jobbigare. Jag är inte världens bästa dektektiv direkt. Läs om du gillar böcker som är mer än bara böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]