boknea -

Glad världsboksdag!

Eller hur man nu säger. Världsboksdag är det i alla fall och det firade jag genom att baka en kladdkaka och sen dra iväg till bibblan. Där var jag med i en frågesport med bokcitat. Alltså, det var olika citat från olika böcker så skulle man skriva vilken bok man trodde att det var. Riktigt Kul!
Såklart så hittade jag massor av böcker också. Dock bestämde jag mig för att bara låna fem stycken. Jag har ju fortfarande en stor hög med böcker här hemma att läsa.
Jag köpte en bok där också - Ingen Återvändo, skriven av Douglas Foley som också har skrivit Shoo Len.

Jag blev väldigt förvånad över att vi inte pratade något om det i skolan idag. Dom kunde i alla fall nänmt det.
Nu ska jag fortsätta fira världsboksdagen genom att läsa! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Elin

bara fem! herregud vad många?

2010-04-26 @ 17:53:34
URL: http://elinsboklista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]