boknea -

Jag är så glad!

Jag såg just på B/Wahlströms hemsida att det ska kommit ut en ny bok av Meg Caot på svenska! Den heter Jinx och handlar om en tjej med otrolig otur. Jag väntar med spänning! Det är otroligt hur man kan ha skrivit så många böcker som också är så otroligt bra. Riktig avslappning för hjärnan då man inte behöver tänka så mycket när man läser dom.

Jag vet att det inte har kommit någon recension på länge. Jag har faktiskt läst ut Jag är djävulen av Sonya Hartnett men den har jag skrivit en väldigt lång recension på eftersom den hör till ett skolarbete... tror jag. Om jag hinner läsa ut Svindlande Höjder tills den ska vara inlämnad så ska jag ta den istället. Därför ska jag vänta med att lägga ut recensionen lite. Ni får hålla er.

Kram Nea

Kommentarer
Postat av: Lilla O

Hej Linnea! Du har vunnit en bok hos mig. Maila din adress till lillaosblogg[at]gmail[punkt]com så skickar jag den till dig.

2010-04-06 @ 08:53:55
URL: http://lillaosblogg.wordpress.com
Postat av: Fanny

Haha, läste fel först. Trodde du skrev "Med en otrolig tur". Sen läste jag på bokus.se och tänkte "Vad snackar hon om..? " Var tvungen att kolla en gång till, haha. Ska nog beställa den nu.

2010-04-07 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]