boknea -

Kvartalsrapport

Nu är det dags för kvartalsrapport!

Januari:

Systrar i Jeans - Ann Brashares
Jane Eyre - Charlotte Brontë
Liftarens Guide till Galaxen - Douglas Adams
Jurtjyrkogården - Stephen King
Tillsammans: andra boken - Denise Rudberg
Cyberterror - Örjan Persson
Godnatt Mister Tom - Michelle Magorian
Spotlight - Meg Cabot
Kär? - Meg Cabot
Gone Övergivna - Michael Grant
Till er tjänst - Meg Cabot
Systrar i Jeans: andra sommaren - Ann Brashares

Februari:
Systrar i Jeans: tredje sommaren - Ann Brashares
Systrar i Jeans: fjärde sommaren - Ann Brashares
Liv & Lovisa - Emma Granholm
Efter kraschen tog jag mig samman, bredde ut mina vingar och flög iväg - Joyce Carol Oates
Percy Jackson: Född till hjälte - Rick Riordan
Zip - Elvira Birgitta Holm

Mars:
Två Husvagnar - Marina Lewycka
Innan Jag Dör - Jenny Downham
Natthimmel - Sofia Nordin
Ful - Scott Westerfeld
Ful eller Snygg? - Scott Westerfeld
De Rätta - Scott Westerfeld
Tio saker jag hatar med mig själv - Randa Abdel-Fattah
Var är Alaska? - John Green
Majas Morsas Kompis Sambo - Katarina Kieri

27 stycken lästa böcker.Det är synd att jag inte har något att jämföra med. Förra året vid den här tiden så skrev jag inte ner vilka böcker jag läste.

Det har faktiskt inte blivit många omläsningar alls. Bara 6 stycken.

Favoriterna:
Jane Eyre

Godnatt Mister Tom

Gone Övergivna

Zip


Natthimmel


Observera att jag inte tog med de böcker jag läst förut på listan.


Bottenapp:

Tillsammans: andra boken


Cyberterror

Två Husvagnar (Väldigt gulligt omslag däremot)

Majas morsas kompis sambo

 


Sådär ja! Min första kvartalsrapport.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]