boknea -

Prinsessa i Rosa

En prinsessas dagbok 5: Prinsessa i Rosa
Skriven av Meg Cabot

Sen Mia fick veta att hon var prinsessa har livet varit allt annan än lätt. Men nu har hon äntligen en pojkvän, Michael. Problemet är bara att Mia verkligen vill gå på examensbalen men det vill inte Michael. Och går det ens att ha en examensbal efter att Mias farmor klantat till det så på Mias 15årsmiddag?

Det finns ingen bättre uppmuntring än de här böckerna. Hela serien är som en enda stor jätteglad smily. Det är skönt att vältra sig i Mias många problem också. Då slipper man tänka på ens egna. Det här blev en väldigt kort recension. Jag har läst den så många gånger så det är svårt att komma på något att skriva.

Kram Nea


Kommentarer
Postat av: FÅNiii <3

ÅH SHIT :( Vrf gick jag in på din blogg..? Jag är på ettan, visste inte att hon blev tsm med Michael. Men å andra sidan, skönt att veta xD Jag har 40 sidor kvar, det kommer nog en recencion ikväll.

2010-04-11 @ 09:44:56
URL: http://fannyfantah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]