boknea -

Ännu en enkät

Hittade en liten enkät på Bokhora. Alltid lika kul med enkäter.


1. Bäst i sommar?
Hmm, har insett att jag har läst mycket mindre i sommar än vad jag brukar. Men av det jag har läst så måste jag säga Imorgon när kriget kom av John Marsden. Den var ofantligt bra och spännande.

2. Sämst i sommar?

Den grymma leken av Celia Rees var inte alls bra.

3. Vad har du helst läst på stranden?

Den boken jag läser just då. Läser inget speciellt på stranden.

4. Var har du läst mest?

När jag var i Spanien läste jag väldigt mycket. Eller, det blev inte så många böcker utlästa men jag läste lite svårare böcker än vad jag brukar läsa.

5. Har du haft något läsprojekt under sommaren som du lyckats eller misslyckats med?

I början av sommaren lade jag ut en lista på böcker jag planerat att läsa i sommar. Den blev det ju lite sisådär med...

6. Nämn en ny bok som du har köpt i sommar!

Jag köpte Stardust av Neil Gaiman som jag har velat läsa ett tag. Den ser jag verkligen fram emot!

7. Vad ser du fram emot att läsa i höst?

Jag längtar verkligen efter den tredje boken i Hungerspelen som kommer på engelska den 24 augusti. Sen är jag väldigt sugen på fortsättningen av Övergivna som kommer ut på svenska någon gång i höst.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Hunger, uppföljaren till Övergivna, kom ut idag faktiskt! :D

2010-08-10 @ 22:16:35
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]