boknea -

Öppna Ditt Hjärta

Öppna Ditt Hjärta
Del ett i serien om Bröllopsfixarens Dotter.
Skriven av Coleen Murtagh Paratore




Willa vill ha en pappa. Varje födelsedag önskar hon sig en. Men med hennes upptagna mamma är det nästan omöjligt. Trots att hon jobbar som bröllopsfixare är hon inte det minsta romantiskt lagd. Sen Willas pappa dött har hon låst sitt hjärta och så fort någon börjar komma henne närmare har hon och Willa flyttat till någon annan stad. Men Willa är trött på att flytta. Och hon börjar verkligen trivas i lilla Bramble där havet ligger så nära deras hus. Där hennes mormor har sin lilla godisbutik med underbara körsbärspraliner och Mr Tweed och Willa pratar böcker i hans lilla bokhandel.Nej, nu ska hon en gång för alla fixa en man åt Stella. Om hon bara kunde öppna sitt hjärta...


Vilken söt liten bok! Den var en sån där mysig bok man läser utan att vara särskilt engagerad och ändå tycker riktigt mycket om. Jag älskar den lätta stämningen och alla små detaljer som gjorde allt så speciellt. Om alla Willas vänner som man lär känna och tycka om. Men mest av allt gillar jag Willas bokintresse. Att som boknörd själv läsa om en boknörd var jätteroligt. Och alla referenser till böcker var riktigt kul. Jag fick många bra boktips där.
    En riktigt mysig och lättläst bok som man verkligen uppskattar. Jag ska försöka få fatt på fortsättningen - Amors Pilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]