boknea -

Bokrea!

Nu är den äntligen här! Bokrean. Har dock inte köpt så mycket. Jag måste börja läsa dom olästa böckerna jag har i bokhyllan först. Men jag kunde inte hålla mig helt, så tre böcker fick jag i alla fall med mig hem. De är:

The tales of beedle the Bard - J.K Rowling
En sagobok för små trollkarlar. Ungefär som vi "mugglares" Askungen och Snövit fast det här är för trollkarlar. Det som är så roligt är att Hermione läser den här boken i sista Harry Potter-boken och nu kan man alltså få läsa den själv!

Tio saker jag hatar med mig själv - Randa Abdel-Fattah
Har velat läsa den här boken sen jag läste en annan av samma författare, Ser mitt huvud tjockt ut i den här?.

Svart flicka, vit flicka - Joyce Carol Oates
Eftersom jag läser Blonde (det går väldigt långsamt...) och just har läst ut Efter kraschen tog jag mig samman, bredde ut mina vingar och flög iväg, och tycker väldigt mycket om språket i böckerna så var det passande att en var på rea.

Har du hunnit köpa något på rean?

Kram Nea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]