boknea -

Kan inte fatta...

..att mamma har haft Blonde av Joyce Carol Oates i bökhylla hela tiden. Jag som har velat läsa den sen jag såg inlägget på bokmatildas blogg där hon skrev hur otroligt bra den är. Sen skulle jag köpa den på Bokus men så var den slutsåld. Typiskt va? Så bara nämnde jag att jag ville läsa den för mamma så plockade hon fram den ur bokhyllan. Tur att jag inte hann beställa den. Det dumma är att nu har jag en bok till på läsa högen som jag ska läsa innan jag får sticka till bibblan och låna fler böcker. Jag får bara hoppas att dom är bra så att jag läser ut dom snabbt. Fast dom verkar bra. Nu ska jag göra en recension på Liv & Lovisa så snart kommer ett inlägg till.


Kram Nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]