boknea -

Så mycket...

..att läsa just nu. Så fort man har läst ut en bok hittar man tre till som man bara måste läsa. Men jag måste erkänna att det här problemet är lite bättre än det jag hade förut, att inte ha något att läsa. Här är en lista på böcker jag vill läsa:

Om du var jag
Ett nytt liv
Trollkarens Slott
Stjärnor, katter & besvärande bevis
Pilträdets Systrar
Skulduggery Pleasant
Slumpens Bok
De tatuerade änglarna
Deluxe
Majas Morsas Kompis Sambo
Natthimmel
Ängeln
Bläckhjärta
10 saker jag hatar med mig själv
Vägen till Jerusalem
Kim Novak Badade aldrig i Genesarets sjö
Varsel
1408
Resistance
Extras
Audrey
Bedårande barn av sin tid: Historien om Noice
Dödgrävarens Dotter
Blonde
Ögat över månskäran
Mina drömmars stad
I det här trädet
Tornrummets Hemlighet
Vägen
En liten kärlekssång
Dödgrävarens Dotter

Sen finns det många andra jag är väldigt sugen på men som jag alltid glömmer namnet på. :)


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Nejmen Nea, det är bara du som hittar så där mycket att läsa xD

2010-02-25 @ 21:56:57
Postat av: Elin

En lite kärlekssång är jätte bra! Du måste säga sen vilken av dom som var bäst! så jag får något att läsa också XD

2010-02-26 @ 15:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]