boknea -

Systrar I Jeans

Systrar I Jeans - Ann Brashares

378 Sidor


Det var en gång ett par jeans. Ett par helt vanliga blå jeans. Men dessa byxor kom att utföra stordåd. Det här är berättelsen om tjejerna som gjorde det möjligt. Carmen, Lena, Bridget och Tibby har hållt ihop så länge de kan minnas. Särskilt på somrarna. Men just den här sommaren skiljs de åt. Och för att hålla kontakten bestämmer de sig för att turas om att använda samma par jeans, ett alldeles särskilt par blåjeans som var och en av tjejerna får ha en vecka var innan de ska lämnas vidare till nästa. De ska fortsätta att vara "systrar i jeans", vad som än händer under sommaren.

(Kopierat från Bokus.se)


Den här boken var... Okej, nu ska jag säga något annat än "jättebra". Den här boken var... förträfflig! Den kändes verkligen äkta, som om man själv var med dom när allting hände. Jag måste läsa dom andra tre delarna så snart kommer säkert recensioner på dom också.


XOXO BokNea


Kommentarer
Postat av: Elin

Visst var boken UNDERBAR! jag har lläst alla och älskade dom totalt ! smaart med en blogg med boktips jag ska nog kolla in den lite extra! <3



kram

2010-01-15 @ 17:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]