boknea -

Nea is back

Nu är jag tillbaka efter 10 dagar i Spanien, och värmen. Jag har haft det riktigt skönt och har haft mycket tid till att läsa böcker.

De böcker jag hade med var:

Stolthet och Fördom av Jane Austen

Skjut Apelsinen av Mikael Niemi

Tjänarinnans Berättelse av Margaret Atwood

Baristas av Denise Rudberg

Den Hemliga Historien av Dona Tartt

Flickan som var Vacker i Onödan av Janne Lundström

Presidentens Hustru av Curtis Sittenfeld

Dyngkåt och Hur Helig Som Helst av Mia Skäringer


Det är nog rätt uppenbart att jag inte hann läsa alla de här böckerna. Men bättre för mycket än för lite. Tänk att vara strandsatt i Spanien utan något att läsa. Det kommer komma upp recensioner på de jag har läst.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]