boknea -

Jaha, då är man fjortis då

Jupp, igår den första juni klockan 17:15 blev jag officiellt fjorton, eller fjortis som många kompisar glatt påpekar. Jag känner min inte direkt äldre, och det blir inte heller någon stor förändring. Tänk om ett år, då blir jag staffmyndig och får köra moppe. Jag fick i alla fall en alldeles egen laptop! Coolt va? Känns riktigt fräckt! Ja kommer inte kunna slita mig från den.

Men jag fick också tre böcker. Alla från Emelie - världens bästa kompis! Hon har kusligt bra koll på vilka böcker jag gillar. Fast det kan ju i och för sig bero på att jag gillar att snacka med henne om de böcker ja gillar.

Jag fick:

På Kudde Av Gräs - Fortsättningen på Över Näktergalens Golv som jag var så förtsjust i. Ska bli riktigt spännande att se hur det går för Takeo och Kaede.


Den Grymma Leken - En bok som jag har varit nyfiken på otroligt länge, men konstigt nog aldrig köpt. Nu har jag den och hoppas verkligen att den lever upp till mina förväntningar.


The Return Of The Hjärtans Fröjd - Redan på titeln förstår man ju att den här boken verkar vara riktigt bra. Är riktigt nyfiken på Per Nilsson också.





Kommentarer
Postat av: Amelie

Grattis! :)

2010-06-03 @ 10:29:48
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]