boknea -

Läsning i sommar

Då var det dags att börja planera vad man ska läsa i sommar. Här är mina prioriteringar:


Bridget Jones Dagbok - Helen Fielding



Jag Behöver Dig Mer Än Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Himla Mycket - Gunnar Adelius




På Kudde Av Gräs - Liam Hern




Den Grymma Leken - Celia Rees




The Return Of The Hjärtans Fröjd - Per Nilsson




Ingen Återvändo - Douglas Foely




En Shopaholics Bekännelser - Sophie Kinsella




Genom Dina Ögon - Stephenie Meyer




Bree Tanners Andra Liv - Stephenie Meyer




Svart Flicka, Vit Flicka - Joyce Carol Oates




Narnia-serien - C.S Lewis







Nu är det bara och hoppas att jag kommer läsa alla de här. Det kommer ju nya böcker som jag vill läsa hela tiden. Men det är i alla fall kul att göra en "sommarlista", då börjar man börja tänka på sommaren ännu mer.


Nea längtar till sommaren!





Kommentarer
Postat av: Elin

Du kommer älska shopaholic!

2010-06-07 @ 20:17:48
Postat av: Frida

Jag kan redan tipsa om att Den grymma leken och En shopaholics bekännelse är shitbra!

Narnia är ju en sådan serie man måste ta sig igenom, eller hur? Jag har läst alla, och jag lovar att det kan bli tråkiga. Ha en bra lässommar! :D

2010-06-09 @ 21:10:19
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]