boknea -

Liten Enkät


Här är en rolig enkät som jag hittade på Paulas bokblogg.





Vilka är de fem författarna ni har flest böcker av i era bokhyllor?
Meg Cabot
J.K Rowling
Cecily von Ziegesar
Scott Westerfeld
C.S Lewis

Köper eller lånar ni mest?
Jag önskar att jag kunde skriva "lånar" där, men det blir nog så att jag köper mest.

Sparar ni alla böcker ni köper?
Absolut! Jag vill kunna stå framför bokhyllan och tänka tillbaka på alla böcker.

Inbundet eller pocket helst?
Det får nog bli pocket - billigare och lättare att få ner i väskan. Dock kan det vara skönt att ha böcker som man läser om flera gånger i inbunden.

Vilken bok har du läst flest gånger i ditt liv? (om du nu läser om böcker )
Jag är inte riktigt säker, men tippar på Harry Potter och Fenixorden. Måste ha läst den ver 10 gånger nu, minst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]