boknea -

Äntligen New Moon igen!

Nu har jag sett New Moon igen. Jacob är fortfarande lika snygg. Edward är fortfarande lika trist och utryckslös. Jag vet inte vad jag har emot honom. Det är bara så irriterande att han alltid ska beskydda och bossa över Bella. Som om hon inte har någon egen vilja. Han har ingen humor heller! Ändå är dom där böckerna några av de bästa böckerna jag har läst. Jag förstår inte riktigt hur det går ihop. Men så är det. Dom är bara så otroligt bra. Även om Edward är en riktig skunk!
Jag tycker faktiskt att den här filmen är bättre än de första. Den första är så mörk och dyster. Den här är gladare, och så är Jacob med lite mer och visar sina imponerande(!) magmuskler. Man slipper Edward väldigt mycket också.

Kommentarer
Postat av: Eli

älskar new moon! Men Edward är snyggare än Jacob!

2010-03-21 @ 11:22:27
Postat av: Nea

8O

Näe du!

2010-03-21 @ 13:02:50
Postat av: sweetnissan

heej!

Din blogg var bra tror du att vi kanske kan bli vänner?

2010-03-21 @ 19:06:00
Postat av: Elin

Jacob är knappt snygg! Han har en del muskler men mer är det inte! Edward är bara såååååå snygg!!!!!!!!!!

2010-03-23 @ 17:05:23
URL: http://elinsboklista.blogg.se/
Postat av: Nea

Edward ser helt drogad ut. Jacob där emot har det sötaste leende man kan tänka sig 8D dreglar

2010-03-23 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]