boknea -

Äntligen!

Äntligen har den sista boken i En prinsessas dagbokserien kommit ut på svenska! Jag kan knappt bärga mig att få läsa avslutningen. Även om jag redan har läst den på engelska. Nu blev jag väldigt sugen på att läsa om den serien också. Trots att jag har lovat mig själv att sluta läsa om böcker hela tiden så är det svårt att låta bli. Harry Potter och Äventyrensböckerna är jag också väldigt sugen på att läsa om. Jag kanske får ta en månad till att bara läsa om en massa böcker. Det skulle vara rätt skönt.

Om ni undrar varför jag inte har gjort en recension på länge så är det på grund av att jag läste en väldigt krånglig och tråkig bok som tog väldigt lång tid. Två Husvagnar heter den. Jag orkar inte skriva en recension på den eftersom jag inte rekommenderar någon att läsa en. Däremot så har jag snart läst ut Innan jag dör. En bok om en tjej med leukemi som vill hinna med så mycket som möjligt av sina sista månader.

Nu vet jag inte riktigt vad jag skriver om. Jag har bara lust att får skriva av mig lite. Brukar det hända så för er någon gång? Olyckligtvis så brukar det oftast hända mig när jag varken har penna eller papper till hands. Eller så brukar jag inte ha något att skriva om. Nu hade jag väldigt mycket att skriva om. Eller väldigt lite. det beror på hur man ser det.
Själv tycker jag att jag sitter här och skriver om ingenting. Det borde vara väldigt tråkigt för dig som läser det här. Du får sluta läsa om du vill.

--Härmed ger jag dig som läser detta tillåtelse att sluta. För ditt eget bästa--

Så, nu kan jag fortsätta svamla utan att någon blir irriterad på mig. Fast jag tror att om någon läste det här inlägget så har den nog slutat redan innan min tillåtelse att sluta kom. Jag borde verkligen sluta skriva nu. Det här är nog den ointressantaste text i världshistorien. Eller i alla fall blogghistorien. Det finns säkert någon dammig gammal bok, skriven av någon torftig snubbe som handlar om en daggmasks livscykel. Det skulle nog vara rätt trist att läsa om.

Nu är det här inlägget officiellt slut. Så...punkt slut.

PS. Räkna inte med fler såna här inlägg. Känner mig lite konstig idag bara.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha... Skumpt inlägg.

Läste hela. OMG!

Innan jag dör verkar bra. men fick veta att det är en sann historia. Läskigt. Sorry om jag härmas men jag vet inte längre vilka böcker jag läser så. Du får kolla om du vill.

2010-03-14 @ 09:20:59
URL: http://elinsboklista.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja :D Har du också gjort en blogg? Måste kolla den ;D

2010-03-14 @ 12:38:23
Postat av: Emelie

Elin:

Det heter inte SKUMPT!!!!! >:D

2010-03-14 @ 15:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]