boknea -

En liten enkät...

...som jag hittade på Bokhora.

Som läsare är jag: Ivrig och förväntansfull.

Som bloggare är jag: Entuseastisk... tror jag.

Senast lästa bok: Var är Alaska? av John Green.

Senast köpta bok/böcker: Jag fick Var är Alaska?, Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket, Jag är Djävulen och Majas Morsas Kompis Sambo från Bokus förra veckan.

Favoritdeckarförfattare: Dan Brown. De enda deckare jag läser. Men dom är verkligen bra!

Jag läser allt av: Meg Cabot, Dan Brown, Terence Blacker, Scott Westerfeld, Stephenie Meyer och Suzanne Collins.

Jag läser helst inte (genre/författare): Jag läser inte så mycket deckare och undviker helst svensk chic-lit. Amerikansk är mycket bättre av någon anledning.

Vid hyllan för fackböcker letar jag: Läser inte så mycket facklitteratur. Det enda är nog Illusionen om Gud som jag läser just nu.

Förutom svenska läser jag gärna: Engelska.

Högst upp i min att-läsa-hög just nu ligger: Jag är Djävulen, Genom mina ögon och Extras.

Högst upp på min bok-önskelista just nu står:  Egentligen mest såna jag redan läst. Gone Övergivna, Prinsessa föralltid och Hungerspelen.

När jag går på antikvariat letar jag alltid: Gamla Lotta-böcker och Kitty-böcker. De är så mysiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]