boknea -

Majas morsas kompis sambo

Majas morsas kompis sambo
Skriven av Katarina Kieri

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva om den här boken. Därför var jag fräck nog att skriva av baksidan som jag tycker utrycker det väldigt bra.

En gymnasieskola
Ett par sammanbrott
Några kärlekshistorier
En handfull svek
Mycket rädsla
Ännu mer längtan
Elva noveller.

Jag är lite kluven på den här boken. Den hade ett väldigt vackert målande språk men jag hade liksom svårt att hänga med. Det var väldigt förvirrande att läsa bara några sidor om olika personer som tänker på samma personer. Det kanske låter lite förvirrande också? Jag hade väldigt svårt förstå vad som hände och när jag väl börjat fästa mig vid en person försvann den och så kom det en ny. Jag började blanda ihop alltihop och tänkte på det som en människa. Min hjärna kanske inte klarar av att hålla så mycket i huvudet på samma gång. Som sagt så var språket väldigt fint men jag tyckte ändå inte så mycket om boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]