boknea -

Stephenie Meyer släpper ny bok!

Jag läste just på TwilightSweden att Stephenie Meyer ska släppa en ny bok. The Short Second life of Bree Tanner ska den heta på engelska. Bree Tanners andra liv på svenska.
Den ska handla om en "nyfödd" vampyr som heter Bree Tanner. Hon är med i Eclipse men jag har inget minne av att ha läst om henne, glömsk som jag är. Regissören till Eclipse-filmen ska också ha läst boken redan så i tredje filmen så kommer vi nog få se mer av henne. Eftersom filmen kommer ut den 30 juni så är release-datumet för den här boken den 5 juni så att man hinner läsa den innan man ser filmen. Då kommer boken ut både på engelska och svenska, så om du har lite svårt för engelska så behöver du inte vänta på att få läsa den.
Jag kan knappt bärga mig. Vad spännande det ska bli! Men jag måste hinna läsa Genom dina ögon innan jag läser den här.


Kommentarer
Postat av: Elin

är det någon fortsättning till twilight?

2010-04-01 @ 17:52:57
URL: http://elinsboklista.blogg.se/
Postat av: Nea

På sätt och vis. Det är liksom som en liten extrabok till Ljudet av ditt hjärta.

2010-04-02 @ 10:46:14
Postat av: Elin

Så då handlar den om edward ochBella?

2010-04-03 @ 13:58:34
URL: http://elinsboklista.blogg.se/
Postat av: Lisa.

Sjukt kul, tycker jag.



Kommer ihåg Bree. Hon var sååå söt.

2010-06-01 @ 11:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]