boknea -

Hinner inte

Jag vet att det inte har kommit någon recension på länge, och anledningen är tyvärr att jag inte har så mycket tid att läsa med allt skolarbete och alla träningar. Jag hinner bara läsa ungefär en halvtimme om dagen, vilket är väldigt synd. Som tur är så är sommaren på väg. Då kommer bloggen bombas på recensioner. Finns det någon bättre än att ligga på en solstol i solen och läsa en riktigt bra bok? Jag tror faktiskt inte det.
I alla fall så ska jag försöka hinna läsa så mycket jag kan.


Kommentarer
Postat av: elin

håller med! har typ inte skrivit någon recension på länge! men snart när det är lov då! <3

2010-05-28 @ 17:32:56
URL: http://elinsboklista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
[email protected]